Granlund Manager Palvelupyynnöt
Granlund Manager Palvelupyynnöt on tehokas ja helppokäyttöinen tapa hallita palvelupyyntöjä ja vikailmoituksia. Vuokralaisten tyytyväisyys paranee, kun huollon työ tulee näkyväksi ja huoltopyyntöihin vastataan nopeasti.
Kiinteistön omistajalle
Poraudu helposti tarkastelemaan huoltohenkilöstölle tulleiden palvelupyyntöjen käsittelyaikoja ja seuraa toiminnan tehokkuutta.
Huollolle
Huollon ammattilaiset saavat yhdellä kertaa kaiken tarvitsemansa tiedon. Lopputulemana on nopeammat vasteajat.
Tilojen käyttäjille
Palvelupyyntöjen tai vikailmoitusten jättäminen on helppoa. Palvelupyynnön voi jättää ilman kirjautumista.
Responsiivinen arjen työkalu
Responsiivinen Granlund Manager Palvelupyynnöt toimii kaikilla päätelaitteilla: pöytäkoneella, padilla ja mobiilissa.
Granlund Manager Palvelupyynnöt sujuvoittaa palveluntuottajan, huoltohenkilöstön ja kiinteistön omistajan arkea. Sen käyttö on helppoa ja mielekästä kaikille käyttäjäryhmille.
Voit jaotella palvelupyynnöt koskemaan kiinteistön eri osa-alueita, kuten talotekniikkaa, ulkoalueita tai sisäilmaa.
Ominaisuudet
Avoin viestintäkanava
Huoltohenkilöstön ja tilojen käyttäjien vuorovaikutukseen tarkoitettu kanava tekee kiinteistössä olevien vikojen raportoinnista helppoa ja mahdollistaa myös viestimisen tärkeistä asioista tilojen käyttäjille.
Kustannusten hallinta
Hallinnoi erillisveloitettavia toimenpiteitä ja pidä kulut kurissa. Voit hyväksyä tai hylätä palveluntuottajan ehdottaman toimenpiteen ja siihen liittyvän kustannusarvion.
Palvelupyyntöjen aikataulutus
Priorisoi työt kiireellisyyden perusteella. Huolehdi, että tilojen käyttäjien näkökulmasta kriittisimmät työt tehdään ensin ja ajallaan.
Palvelupyyntöjen luokittelu kategorioihin
Huoltohenkilöstö voi tehokkaasti ratkaista viat, kun niistä on tarpeeksi tietoa ja viesti kulkee huoltoon tilan käyttäjiltä.
Palvelupyyntöjen raportointi
Raportoi huollon laadusta ja seuraa arkea kattavalla raportilla. Palvelupyyntöihin ja niiden hoitamiseen liittyen Granlund Managerista löytyy vakiomuotoinen kirjastoraportti nappia painamalla.
Palvelupyynnön jättäminen helppoa
QR-koodin avulla kuka tahansa tilan käyttäjä voi jättää palvelupyynnön esimerkiksi toimimattomasta valaistuksesta skannaamalla matkapuhelimellaan kiinteistön seinässä olevan QR-koodin.
Koodi ohjaa käyttäjän kyseisen tilan palvelupyyntölomakkeelle, josta pyyntö ohjautuu suoraan kiinteistöhuollosta vastaavalle.
Pyydä tarjous!
Haluatko lisätietoa tai jättää tarjouspyynnön?
Kerro meille millaista lisätietoa tarvitset tai lähetä tarjouspyyntö. Olemme pian yhteydessä sinuun.
Löydä Granlund-yhteyshenkilö paikkakunnallasi
Lue, miten muut hyödyntävät Granlund Manager Palvelupyyntöjä:
Haluatko lisätietoa Granlund Managerista? Bottimme auttaa!
Uutisia ja blogeja
Granlund Managerin toiminnallisuuksia
- Huoltotoiminnan johtamisen työkalut
- Huoltokirja
- Huoltosuunnitelma
- Kunnossapidon johtamisen työkalut
- PTS
- Energiahallinta seuranta ja optimointi
- Dynaaminen raportointi
- Mobiilisovellukset
- Integraatiot muihin järjestelmiin
Granlund Manager Asiakaspalvelukeskus
Tuliko pulma tai haaste, jossa tarvitset tukea? Ole yhteydessä meihin sähköpostilla: granlundmanager@granlund.fi